Blog

Jeśli chcesz by Twój klient, był zachwycony poziomem obsługi. Daj mu więcej niż się spodziewa.

Jeśli chcesz by Twój klient, był zachwycony poziomem obsługi. Daj mu więcej niż się spodziewa.

Banalne, ale piekielnie skuteczne!

W dzisiejszym świecie, aby być na czasie, musimy być przed czasem.
Klienci są wymagający i przebodźcowani ilością udogodnień jakie proponuje rynek.

Po statystykach użytkowania Portalu Klienta widzimy, że godziny odwiedzin są inne niż moglibyśmy się tego spodziewać.

Ponad 40% użytkowników odwiedza portal w godzinach 18:00-09:00 – wbrew pozorom nie są to godziny pracy.

Czy klienci wiedzieli, że tego potrzebują?
Nie!
Czy przekonali się do rozwiązania po spróbowaniu?
Tak!

Reasumując:

Jeśli chcesz by Twój klient, był zachwycony poziomem obsługi.
Daj mu więcej niż się spodziewa.