Blog

Automatyzacja procesów w organizacji

Czas – należy do zasobów, których permanentnie brakuje każdemu z nas, każdej organizacji, każdemu z biznesów

E – fakutra

Mamy rok 2000, technologia śmielej zaczyna wkraczać w naszą codzienność, w nasze życie prywatne i zawodowe.

Jak zredukować ilość dzwoniących telefonów w BOK?

„Witamy, jesteś 5. w kolejce do połączenia z konsultantem…” Brzmi znajomo, prawda? Ten komunikat często stanowi pierwszy etap na linii kontaktu Klient – Dział Obsługi Klienta.

E-Mail – jak robić to lepiej

Dla wielu firm maile stały się główną formą kontaktu z klientem – to dobre rozwiązanie. Należy jednak pamiętać, że sama transformacja modelu komunikacyjnego na nowszy, nie oznacza, że będzie działał lepiej.

Klient załatwi wszystko sam? Zbyt piękne, aby było prawdziwe? Nie do końca

Żyjemy w czasach, w których konsumenci oczekują coraz więcej, a firmy mają coraz mniej wolnych zasobów (czasu i ludzi).

Portal klienta – wdrożenie

W ostatnim artykule przedstawiliśmy merytoryczną stronę zagadnienia samodzielności klienta w załatwianiu swoich spraw.