Blog

Proces obsługi klienta w XXI wieku nabrał zupełnie nowego charakteru. Dlaczego?

Proces obsługi klienta w XXI wieku nabrał zupełnie nowego charakteru. Dlaczego?

Efektem ubocznym postępu technologii są zmiany preferencji dotyczące elastyczności czasowej i niezależności w załatwianiu swoich spraw przez klientów – jest to bardzo dobra informacja dla firm leasingowych.
Mogłoby się wydawać, że metodą na zaspokojenie tych potrzeb jest uruchomienie BOK’u działającego 24/7,
istnieje jednak znacznie lepsze rozwiązanie.Proces obsługi klienta można z pełnym powodzeniem zautomatyzować wdrażając do swojej organizacji narzędzie nazywane Portalem Klienta.
Za jego pośrednictwem klient zyskuję dostęp do wszelkich informacji związanych z saldem swojego konta, fakturami, regulaminami czy umowami. Portal w zestawieniu z uzupełniającymi go narzędziami może stanowić kanał służący do prowadzenia aktywnej i w pełni zautomatyzowanej sprzedaży.
Prowadzone przez nas statystki pokazując, iż ilość dzwoniących telefonów po wdrożeniu portalu spada nawet o 80%. A to daje potężne możliwości alokacji zasobów do innych struktur funkcjonowania organizacji. Oczywiście maleją również koszty operacyjne.
Właściwie działający portal klienta w dzisiejszych czasach jest narzędziem podstawowym. Zachęcamy do wdrożenia go w działania swojej firmy.
Pozdrawiamy serdecznie,
AGS.