Oferta

Portal Klienta

Korzyści biznesowe:

  • Nieograniczona czasowo kompleksowa obsługa klienta
  • Znaczne podniesie poziomu kultury płatności
  • Zmniejszenie kosztów operacyjnych obsługi klienta

Nowoczesna samoobsługowa platforma umożliwiająca użytkownikowi samodzielnie załatwienie swoich spraw w dogodnym dla niego czasie – nieuzależnionym od godzin pracy CallCenter.

Portal oferuje kompleksową obsługę klienta, możliwość wykonywania przelewów błyskawicznych, dostęp do pakietu wniosków i umów, remarketing, dystrybucję dokumentów, możliwość wygenerowania duplikatu faktury,

sprzedaż produktów oraz usystematyzowany kanał komunikacji, połączony z systemem obsługi procesów w organizacji.

Dzięki wdrożeniu tego narzędzia BOK może nareszcie odetchnąć (ilość dzwoniących telefonów spada średnio o 40%) jednocześnie umożliwiając konsultantom skupienie się na bardziej złożonych sprawach – a to bezpośrednio przekłada się na podniesienie satysfakcji klientów.