Blog

Portal klienta – wdrożenie

Portal klienta – wdrożenie

W ostatnim artykule przedstawiliśmy merytoryczną stronę zagadnienia samodzielności klienta w załatwianiu swoich spraw. Wypracowaliśmy konkretne wnioski – klient chce mieć kontrolę, a takową daje mu narzędzie zwane portalem klienta. Ale co teraz? Jak wygląda proces wdrożenia takiego rozwiązania w praktyce? Pochylmy się nad najczęstszymi pytaniami: Czas – „Nie mamy czasu na przerwy techniczne. Czy to długo potrwa?” Wdrożenie portalu można śmiało zamknąć w okresie 12 tygodni. Proces dzieje się niezależnie od działań firmy – jest bezinwazyjny, dzięki czemu firma może pracować przez cały czas swoim rytmem. Kompatybilność – „Pracujemy na systemie X. Czy portal zadziała?” Lata pracy w tej branży pozwoliły nam integrować portal z większością wykorzystywanych systemów. Dzięki temu nie ma obaw dotyczących potrzeby zmiany infrastruktury czy rezygnacji z tego narzędzia. Na pewno zadziała! Zrozumienie – „Czy będziemy umieli skorzystać z tego portalu?” Portal jest narzędziem bardzo intuicyjnym. Dodatkowo podczas warsztatów dostosowujemy go do indywidualnych potrzeb firmy. Jak widać cały proces jest bezbolesny Pozdrawiamy, AGS!

Komentarze

  • Melodee

    23 marca, 2024

    Wow, superb blog format! How long have you been running a blog for?
    you make blogging look easy. The overall look of your
    site is great, let alone the content material! You can see similar here sklep internetowy

Dodaj komentarz