Automatyzacja procesu obsługi klienta jest aktualnie rozwiązaniem zabezpieczającym przedsiębiorstwa przed paraliżem.
W dobie kryzysu należy pochylić się nad narzędziami, które pozwalają pracownikom…..
Jeden z ostatnich raportów sporządzonych przez serwis Accenture Polska jest doskonałym potwierdzeniem obserwowanego przez nas zjawiska – rosnącej preferencji społeczeństwa do załatwiania wszelkich spraw przez internet.
Dużo rozmyślamy nad rozwiązaniami technologicznymi, nad optymalizacją, nowymi produktami, to wszystko jest ważne, nie ma co dyskutować. Tylko czy w tej pogoni za postępem znajdujemy czas na rozwijanie innych obszarów naszej pracy?
Żyjemy w czasach, w których problemem podczas podejmowania decyzji zakupowej jest wybór spośród mnogości możliwości, jakie oferuje nam rynek. Wpisując w wyszukiwarkę hasło np. „leasing”, dostajemy dziesiątki, jeśli nie setki ofert, z których ciężko jest wytypować tą właściwą.