Blog

Automatyzacja procesu obsługi klienta cz.2

Automatyzacja procesu obsługi klienta jest aktualnie rozwiązaniem zabezpieczającym przedsiębiorstwa przed paraliżem. W dobie kryzysu należy pochylić się nad narzędziami, które pozwalają pracownikom…..

Im dalej w las tym częściej… w internecie.

Jeden z ostatnich raportów sporządzonych przez serwis Accenture Polska jest doskonałym potwierdzeniem obserwowanego przez nas zjawiska – rosnącej preferencji społeczeństwa do załatwiania wszelkich spraw przez internet.

Automatyzacja procesów w organizacji

Czas – należy do zasobów, których permanentnie brakuje każdemu z nas, każdej organizacji, każdemu z biznesów

E – fakutra

Mamy rok 2000, technologia śmielej zaczyna wkraczać w naszą codzienność, w nasze życie prywatne i zawodowe.

Jak zredukować ilość dzwoniących telefonów w BOK?

„Witamy, jesteś 5. w kolejce do połączenia z konsultantem…” Brzmi znajomo, prawda? Ten komunikat często stanowi pierwszy etap na linii kontaktu Klient – Dział Obsługi Klienta.

E-Mail – jak robić to lepiej

Dla wielu firm maile stały się główną formą kontaktu z klientem – to dobre rozwiązanie. Należy jednak pamiętać, że sama transformacja modelu komunikacyjnego na nowszy, nie oznacza, że będzie działał lepiej.