Blog

Automatyzacja procesu dystrybucji dokumentów

W ostatnim wpisie zreferowaliśmy możliwości, jakie daje technologia w zakresie generowania dokumentów. Co jednak zrobić dalej?

Automatyzacja procesu obsługi klienta cz.2

Automatyzacja procesu obsługi klienta jest aktualnie rozwiązaniem zabezpieczającym przedsiębiorstwa przed paraliżem. W dobie kryzysu należy pochylić się nad narzędziami, które pozwalają pracownikom…..

Im dalej w las tym częściej… w internecie.

Jeden z ostatnich raportów sporządzonych przez serwis Accenture Polska jest doskonałym potwierdzeniem obserwowanego przez nas zjawiska – rosnącej preferencji społeczeństwa do załatwiania wszelkich spraw przez internet.

Jeśli chcesz by Twój klient, był zachwycony poziomem obsługi. Daj mu więcej niż się spodziewa.

Dużo rozmyślamy nad rozwiązaniami technologicznymi, nad optymalizacją, nowymi produktami, to wszystko jest ważne, nie ma co dyskutować. Tylko czy w tej pogoni za postępem znajdujemy czas na rozwijanie innych obszarów naszej pracy?

Klient to ambasador Twojej marki.

Żyjemy w czasach, w których problemem podczas podejmowania decyzji zakupowej jest wybór spośród mnogości możliwości, jakie oferuje nam rynek. Wpisując w wyszukiwarkę hasło np. „leasing”, dostajemy dziesiątki, jeśli nie setki ofert, z których ciężko jest wytypować tą właściwą.

Automatyzacja procesu rejestracji pojazdów – Portal Rejestratora

Ten proces jest czynnością kilkuetapową: leasingodawca – urząd – dealer.