Blog

Otrzymanie mandatu za wykroczenie drogowe dla nikogo nie jest przyjemne.

Firmy leasingowe jako właściciele pojazdów zdają sobie sprawę̨ z tego, jak czasochłonnym procesem jest obsługa zapytań napływających od organów. Teoretycznie wygląda to prosto: firma leasingowa udziela odpowiedzi organom, wskazując użytkownika pojazdu.

Proces obsługi klienta w XXI wieku nabrał zupełnie nowego charakteru. Dlaczego?

Efektem ubocznym postępu technologii są zmiany preferencji dotyczące elastyczności czasowej i niezależności w załatwianiu swoich spraw przez klientów – jest to bardzo dobra informacja dla firm leasingowych.

Automatyzacja procesu księgowania dokumentów – płatności on-line

Duża ilość transakcji jest aspektem zdecydowanie właściwym, a nawet pożądanym przez firmy leasingowe ☺ Opłaty wstępne, raty leasingowe czy inne opłaty administracyjne to codzienność…

Automatyzacja procesu rejestracji pojazdów – Portal Rejestratora

Ten proces jest czynnością kilkuetapową: leasingodawca – urząd – dealer.

Automatyzacja procesu dystrybucji dokumentów

W ostatnim wpisie zreferowaliśmy możliwości, jakie daje technologia w zakresie generowania dokumentów. Co jednak zrobić dalej?

Automatyzacja procesu generowania dokumentów

Firmy leasingowe każdego dnia tworzą setki, tysiące a nawet setki tysięcy dokumentów – to fakt. Kolejnym faktem jest to, że każda z tych firm dąży do tego, by dokumentów tworzyć coraz więcej-przecież jest to naoczny dowód rozwoju firmy – więcej umów, więcej faktur to większy biznes.